.

SponsoredTweets referral badge

Monday, January 24, 2011

Rasional latih tubi di rumah yang interaktif

Umum tahu pendekatan dengan budak-budak dan remaja perlu sesuatu yang menarik? Sesuai dengan perkembangan teknologi juga, biasa pada kita melihat golongan junior (kanak2 + remaja) sukakan permainan komputer, melayari internet dan semua yang berkaitan dengan menghadap skrin  beberapa jam sehari.


Setuju?

Jika kita ada peluang nak menjadikan apa yang diminati bermanfaat, siapa yang untung? Mak bapak bukan?

Contoh jika kena cara manfaatkan apa yang diminati:

Atlit sukan yang sedari kecil meminati bidang sukan tertentu, jika dia serius dan menjalani latihan dan bimbingan yang betul dengan sistem yang betul, berjaya dia dalam hidup dengan memenangi pelbagai kejohan serta mengharumkan nama negara. Tak gitu?

Berbalik pada main concern saya, iaitu anak-anak tuan,puan, pakcik, makcik, abang, akak dapat keputusan cemerlang di dalam peperiksaan sama ada UPSR, PMR ataupun SPM, maka apa kata beri peluang anak-anak membuat latih tubi dengan pengalaman baru! dengan antaramuka (interface) yang mesra kanak-kanak dan remaja, koleksi bank soalan yang banyak dan bermacam lagi ciri unik dan kelebihan yang akan saya ceritakan satu per satu di dalam posting saya berikutnya.

Ok, begitu juga kali ini, kepada Tan Sri, Datin Seri, Datuk, Datin, Tuan , Puan, Pakcik, Makcik, Abang dan Akak yang rasa amat perlu untuk mendapatkan sistem latih-tubi berkualiti untuk anak-anak dengan awal lagi cepat memandangkan tahun ni anak-anak akan menduduki peperiksaan, maka terusla ke sini untuk melihat apa yang kami tawarkan!

Sekali lagi saya ingatkan fokus A2SA ahanya untuk membantu mereka-mereka yang ingin mendapatkan satu tuisyen yang berkualiti untuk anak-anak. Juga pada mereka yang search keywords ini pada Pakcik G (Google):

"Straight A" , UPSR, PMR , SPM, skor peperiksaan, exam tips, cemerlang peperiksaan, untuk subjek sains, bahasa melayu, bahasa inggeris, english, science, maths, additional maths, matematik tambahan, lulus exam, pusat tuisyen, tutor , tuition dan yang sewaktu dengannya.

No comments:

Post a Comment